Ibland blir det inte riktigt som man har tänkt sig....

Gud vad jag älskar Sverige! Vi har ju så fantastiskt bra och härligt väder hela dagarna!
Nä, fy fan! Kan värmen komma snart? Just nu bara smäller det ute och ösregnar!
Jag blir så trött på de här, jag känner mig en aning bitter ikväll.
Spinningen idag gick sådär får jag vell säga, jag tyckte det kändes bättre att ligga kvar i soffan och käka godis och kolla på teve, vilken karaktär! Nu i efterhand så ångrar jag mig. Men men... Ska iaf på Bodypump imorn med Eleni.
Är ju röd dag imorn och det är lika med ledig dag, skönt!

Jaja.. Ska vell gräva vidare i min godispåse och kika på teve.


Hoppas ni har en trevlig kväll, trots vädret!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så får man göra ibland :)

2009-05-20 @ 21:27:38
Postat av: Anna

Så får man göra ibland :)

2009-05-20 @ 21:28:09
Postat av: EmmaEriica

Hejsan! Vilken fin blogg du har :)



Gillar du Jim Carrey och hans galna idéer så kommer du att gilla filmen med han i min blogg. Ta en kik och kommentera gärna vad du tycker om den. Själv dör jag nästan av skratt när jag ser han. Svara gärna på "dagens frågor" också om du har lust. Du kan även läsa i min blogg om olika kändisträffar och mitt jobb på tivoli. Hoppas att du kikar in en sväng och kanske kommenterar min blogg. Gillar du min blogg, följ gärna den via bloglovin. Jag lägger till dig om du vill :)



Till Jim Carrey filmen; http://emmaeriica.blogg.se/2009/may/lady-gaga-eh-eh-theres-nothing-else-i-can.html#comment





ha en fortsatt bra kväll! och Trevlig helg!





EmmaEriica

2009-05-21 @ 23:09:50    URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?