Lördag.


Hallå!
Idag blire en städardag. Roligt. Men mycket välbehövligt. Jag gruvar mig en aning. Det är endel att ta tag i. Och ändå sitter jag här framför datorn och Johan framför teven och glor på hockey. I varsitt hörn av soffan. Som vanligt. I sedvanlig ordning. Vi har sån karaktär. Jag funderar förresten på att skaffa mig en hundvakt, till de gånger jag tar fram dammsugaren. Ozzy är nämligen dörädd för den. Nån frivillig? Jag tror faktiskt jag skulle kunna suga in han i slangen. Nästan.
Nä, men jag ska vell börja med disken nu.

Hörs sen!
Kommentarer
Postat av: Tove

Jag hade gärna varit hundvakt om jag bodde lite närmare ;)

2009-11-08 @ 12:12:13
Postat av: Johanna

Jag säger som föregående talare :)

2009-11-08 @ 16:33:28

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?