Söndag.

Godmorgon!
Det vart en lugn kväll igår, iaf för mig! Emelie och Rasmus gick vidare på krogen efter fotbollen.
Men det är jag glad för idag, att jag inte gick ut alltså! Inge VM för Sverige, jäkligt tråkig match, men vi hade det ganska trevligt ändå!

Idag ska jag åka ut till mamma och pappa, tänkte ta med mig träningskläderna och ta en springtur i det härliga vädret, också ska jag färga mammas hår.

Just nu springer Johan runt i lägenheten och letar efter en grön flodhäst i hjärn, som jag har gömt för den är så fruktansvärt ful! Men han vill absolut ha den framme, så det är fågel, fisk eller mitt i mellan här hemma. Men jag tror aldrig att han hittar den :) Jag vägrar ha det där odjuret framme!


                                                                                    Ha en fantastisk dag!
                                                                           Hörs sen.
                                                                                                Tjyss!

Kommentarer

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?