Hemmafru?

Idag har jag städat, tvättat, diskat och lagat en romantisk middag för två. Jag tror jag skulle passa bra som hemmafru! Näe, det skulle jag inte. Jag skulle bli desperat, krypa på väggarna, börja prata med mig själv, bli gammal fortare än nånsin och inte veta hur man pratar med folk, förutom de andra damerna som sitter i samma båt, som jag skulle träffa ibland, ganska offta faktiskt för det är inga andra jag skulle umgås med, ja, förutom min karl när han kommer hem från jobbet, om han inte jobbar över eller spelar tennis...
Okej, nu började det här spåra ur.. Egentligen ville jag bara berätta hur duktig jag har varit idag.

Hur som helst.. Så lagade jag middag och tände massa ljus och vi hade det jätte mysigt!





Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha. Rolig du! ;) Puss

2009-10-07 @ 10:19:52

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?