Torsdag


Hej!
Jag har varit i skolan till 20:00. Har haft Disp dag med modeller, skit skoj! Men nu är jag trött, ska packa för hemresa imorn sen blire nog sängen.

Idag hade jag utsläppt hår. Alltså helt utsläppt. Det hör inte till vanligheten. Inte alls till vanligheten faktiskt. Jag känner mig inte riktigt bekväm i det. Vad tycks?






                                                Jag har världens bästa mamma och pappa som har fixat och donat så jag har fått det jätte fint här i lägenheten. Och jag har världens bästa pojkvän som har lagat 100 matlådor, bara till mig. Min lunch är kirrad för ett bra tag framöver. Kort sagt så har jag det jävligt bra, och med det säger jag Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart du ska ha utsläppt hår mer! Du har ju så fantastiskt fint hår! Vad kul, dom skulle jag också vilja se! Själv så jobbar jag i helgen. . :( Ha de så trevligt! Kramar!

2010-08-05 @ 22:04:10
Postat av: Lina

Kätte fint!

2010-08-06 @ 08:22:35
Postat av: Linnea

Super duper fint! :)

2010-08-07 @ 12:16:17
Postat av: emelie

Du är born vacker, vad mer kan man säga?

2010-08-09 @ 15:33:17

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?