33-


Gomorron!
Jag sitter redo för min första skoldag, är lite nervös men det ska bli skit kul. Gruvar mig dock en aning att gå dit, det är ca 1,5 km att gå och termometern ute visar nu 33- !! Alltså det är helt sjuk. Ge mig vår!
Jaja, nu är det som det är och jag får helt enkelt bylsa på mig ännu mer kläder idag. Tur att alla andra här uppe också ser ut som att dom ska ge sig ut i backen och inte gå till jobbet. Eller typ som michelingubbar..
Gaah. Jag vill ha klänning, jeansjacka och sandaler!!

Later.


Kommentarer
Postat av: Eleni

Fy sjutton för denna kyla! Men titta på mig, tror aldrig jag använt täckbyxor så mycket i hela mitt liv, är påklädd precis som jag är när jag är i fjällen. Men hellre det än att förfrysa. Lycka till i skolan idag! :) Puss

2010-02-24 @ 09:56:43    URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: Johanna

gud va kallt :( Men vi åker iallafall till thailand på fredag :D hoppas det gått bra idag! kram

2010-02-24 @ 15:13:11

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?