Tisdag.


Gokväll!
Idag har jag tränat. Det var inte igår. Om man säger så. Har inte tagit mig för riktigt. Men idag small det till och jag drog ner på ego och sprang några km. Sen efter det åkte jag och Johan och spelade squash, det var första gången för mig men jädrar anåda vad skoj det var! Det måste göras fler gånger. Nu sitter jag som en säck pärer i soffan med en kopp te och känner hur träningsvärken kommer krypandes. Härligt! Jag älskar ju att träna, men det har lixom dött av lite här på sistone, men efter idag känner jag verkligen att jag är på G igen. Back in business så att säga.
Nu ska vi kika på en film och mysa ner oss i soffan, jag och mina pojkar ♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha vilket roligt kort :)

2010-02-02 @ 22:53:35
Postat av: Eleni

Vad duktig du är! Jag hade också bestämt mig för att börja träna igen i år. Men allt har gått emot mig för att börja. Förhoppningsvis blir det till veckan! :) Hör av dig om vi ska köra något pass tillsammans :)

2010-02-03 @ 09:32:10    URL: http://elenia.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?