Dag 1.


Hallå och gokväll på en måndag!
Dag ett på frisörinstitutet är avklarad. Här kommer en rapport om min dag;
Jag har så satans ont i fötterna, jag har stått och gått i nio timmar. Jag bytte skor tre gånger.
Tur att jag tog med mig tre par. Hög femma till mig.
Jag kan inte säga att jag har lärt mig nåt på de här nio timmarna, jo att man får ont i fötterna av att stå i nio timmar.. Skämt åsido. Det var ganska intressant att se skolan och hur det arbetade där.
Jag har ätit sås med kebab idag. Sant. Han på kebabhallen hällde på så idiotiskt med sås så allt vart som en ända gegga. Inte okej.
Det luktar brandrök i stan. Lindex brann inatt. Jag hörde brandbilarna.
Alla affärer stänger tidigt. Imorse märkte jag att jag hade fått böter. Nu står bilen på hotellets parkering. Där får den stå. 
Det var allt för mig för nu. Jag har det bra.
Tjyss!



Lägg en tanke på mina fötter.

Kommentarer
Postat av: Linnsa

så. nu hittade jag hit. ta hand om fötterna så ses vi imorgon =). Kram

2010-01-18 @ 20:42:33

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?