Dag 2.


Gokväll!
Jag säger bara det; Vilken dag!
Började dagen med att jag fick mitt hår klippt, litegrann bara ute i topparna. Efter det fick jag mitt hår slingat, så det är an aning ljusare nu. Sen har jag varit med på lektioner, skojat, skrattat, och lärt känna störtsköna tjejer. Köpt en köttfärspaj som var stenhård på Ok, fick gå tillbaka och reklamera den och kom ut igen med en korv med mos. Ett raggarmål som det kallas. En tant vart klippt i örat idag. Men det gick ganska bra. Mina tår blöder. När jag slutade för dagen köpte jag godis på tågstation. Sen var jag tillbaka på mitt hotellrum. Vad hände då? Jo, då ringde min kära pappa och sa att han också befann sig i Östersund. Så han hämtade upp mig och vi åkte och åt middag. Mysigt! Jag glömde min telefonladdare hemma i Sundsvall. Inte okej. Men personalen hade en i receptionen som en estländare hade glömt. Jag älskar hotell Jämtlandia. Jag älskar Estland. Nu har jag precis snubblat innanför dörren, ska lägga mig och titta på lite teve och äta det där godiset jag köpte på tågstation.





Kommentarer

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?