Söndagssvammel.


Goafton på söndagskvällen!
Om två timmar ska jag, Ozzy och den blodröda volvon dundra hemöver. Då slutar vi för dagen. Då byter vi kommun. Jag byter jobbets soffa mot min soffa. Jag byter jobbets teve mot min teve. Jag har ett slitsamt abete som ni hör. Som ni läser. Nog om det. Jag hade förväntat mig en morgondag med absolut inget att göra. Sen small det till jävlarannama och jag har tusen grejer som jag måste fixa. Bah sådär. Så kan det gå.
Så nu vill jag alltså hem till min teve och till min soffa så jag kan gå och lägga mig och vakna i tid så jag hinner med dom här tusen grejerna som egentligen är kanske fem grejer men det är fem grejer som kommer att ta lite tid så det blir ett heldagsprojekt. Och Gud vad jag pladdrar. Ni får ursäkta. Nu är det blåsningen på teve. Se det. Istället för att läsa detta trams. Eller eventuellt titta på Georgia här nedan.





Jagger.

Kommentarer

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?