Fredag.


Gokväll!
Har haft fullt upp idag. Emelie, Rasmus och Lego (Emelies charmtroll till hund) (Jag har också ifrågasatt namnet) (Men Rasmus hade drömt att.. Skit samma. Han heter Lego.) Hur som haver så kom dom hit på sen frukost. Mysigt! Ozzy och Lego for runt här som två virvelvindar. Jag tror dom gillade varann. Lite iaf. Sen efter att trion åkte hem så dundrade jag och Ozzy hem till Eleni för lite te och skitsnack. Sedan kom Patrik hem och vi bestämde oss för att åka hem till mig och Johan för middag och spela pamp på pardisön. Mycket trevligt.
Nu kastar jag in handuken för idag.
Godnatt.





Kommentarer
Postat av: Charlotte

Gud vilken sötnos! Får man fråga vad det är för ras? :-)

2010-01-09 @ 11:33:34
Postat av: summeronlinestore

duktig :)

2010-01-09 @ 17:36:53    URL: http://www.summeronlinestore.com
Postat av: Issa

Det är en rottweiler/schäfer.

2010-01-09 @ 18:38:28    URL: http://vintagebruttan.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?