Tillbaka till Måndagen..


Hallå!
Då har vardagen kommit igen. Idag är jag ledig och gör så lite så möjligt på så lång tid som möjligt. Ungefär. Har kollat på en och annan barnfilm, druckit kaffe, druckit lite mer kaffe, varit ute med Ozzy och druckit kaffe. Typ ungefär så. Jag slänger också ett getöga på våran gran då och då, helst skulle jag vilja slänga ett skynke över den. Den har nog tio barr kvar, resten ligger på golvet. Den är så ful. Men det är Johans jobb att slänga ut den, och jag hoppas det blir snart. Granjävel.

Later.
Kommentarer
Postat av: Larra

Jag skulle tippa på att granen kommer att komma ut vid 15 feb om jag känner norell så:P

2010-01-04 @ 23:14:00
Postat av: Issa

Sv; Mm typ.. Kanske får det som allahjärtansdag present! ;)

2010-01-05 @ 13:44:37
Postat av: Larra

Ja de skulle ju han kunna göra

2010-01-05 @ 20:18:57

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?