Tisdagmorgon.


Gomorron!
Nu ska jag gå och äta frukost. Jag är inte van att kliva upp dessa tider. Usch vad trött jag är. Tur att jag promenerar bort till nfi, så jag förhoppningsvis piggnar till.
Later.



                               Idag har jag på mig;
                                Sjal från Lindex
                               Tröja från Monki
                                 T-shirt från Bubbleroom.se
                                 Leggings från Monki
                                   Klackar från Dinsko 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jamen visst serru.. riktigt finbesök hade jag. han sprang runt här på golvet och drog fram alla tussar och bollar som mina FETA katter inte når under soffan.. så himla, himla liten.. han fick t.om sträcka på sig för att lukta loke i röven.. haha.. tror dom kan bli kompisar bara dom får träffas nån fler gång iaf.. ozzy ville helhjärtat men katterna var sååå blyga.. vad gör du i ö-sund då? ska du börja plugga där eller? tror iaf inte du behöver oroa dig för att norell inte kan ta hand om lilla yrvädret.. blev helt chockad när han satt här och pussades och pratade bebisspråk med han.. ha så kul där uppe!

2010-01-19 @ 19:00:04    URL: http://slinkans.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?