Torsdagsbestyr.


Godagens!
Jag har precis kommit in från en kort och iskall promenad. Ozzy var med de första tio meterna. Sen protesterade han och jag fick dra han så han åkte på tassarna genom kuben. Jag tog upp han, gick hem med han. Tog av han polotröjan. Den hjäplte inte. Denna kyla äter sig in i min lilla hund ändå. Finns det fjällräven för hundar måntro? Hur som haver så fick jag gå själv. Och mina kläder hjälpte inte heller. Jag håller mig inne tills det är dags att åka till jobbet. Inge mer vansinnes promenader. Det blir bara korta tresekunders utgångar för mig och Ozzy så han får pinka. Men det är han suverän på. Han lixom kissar i farten på väg ut för att så snabbt som möjligt får komma in igen.

Later.



Kommentarer

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?