Torsdag.


Färglära, färglära, färglära.
Min hjärna är helt proppad med massa färger och blandningar. Men det är kul. Tycker dock att det är lite jobbigt att sitta still hela dagarna. Jag är som ett litet barn, som kryper efter väggarna när skoldagen är över. Skämtåsido.. Jag får faktiskt jätte ont i magen när jag sitter still så länge, blir lixom uppsvälld, gravid över en dag skulle man kunna säga. Varför blire så.!? Kan nån liten själ svara mig på de? B to the ananas!
Förövrigt så har jag suttit på Paus ikväll med Erika och Ida, det blev blåbärspaj till middag idag, festligt!
Nu äre dags för torsdagsgöra i vanlig ordning, kvällen före åka hem dagen, då ser det ut typ såhär; packa, duscha, ansiktsmask, måla naglarna och städa. Saknar pojkarna där hemma ♥



Blev en lite lagomt slarvig uppsättning idag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Shit snyggt! :D

2010-06-17 @ 22:11:22    URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?