Extremehomemakeover.


Hallå!
Då är man som bekant i Östersund igen. En lång dag idag med start 04:00. Har gått finfint på skolan idag, man kan säga att jag är blond, blondare, ljusare åtminstone. Jo, jag är nog fan blond. Hur som haver efter skolan handlade jag massa mat, sen gick jag hem med maten, sen lagade jag maten. Däni! En utsökt pasta med pastasås stod på bordet idag. Sen har jag fixat och trixat på mitt lilla, lilla rum. Jag har satt upp de jag köpte från inredningsbutiken. Gud så hemtrevligt det genast blev. Gud vad jag trivs nu. Jag lovade ju dyrt och heligt bildkalas på alla små inredningsatteraljer jag fann så enjoy for gud sake!



Träbokstäver Peace satt som en smäck i rutan.

Lev idag pryder nu min vägg.

Två par vrålåk pryder också min vägg.

Två ursöta "cupcakes" fick ta plats i fönstret.

Och slutligen en liten, liten burk.



                                                 Nu vill ni bara hänga i mitt rum va.!?


..Undrar om det är läggdags...!?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fint gumman! jag gillar cupcakesen :)

2010-03-22 @ 22:06:27
Postat av: Eleni

Vad hette den där heminredning butiken Issa?

2010-03-23 @ 19:06:05    URL: http://elenia.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?