Pimp my shoes.


Men hallå!
Då sitter man uppe i Östersund igen då.
Tog tåget imorse, tidigt i ottan. Så man är bra seg nu efter en lång skoldag med kemi och företagsekonomi..
Tänkte ta en dusch nu sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på Prison break The final break. Can´t wait.

Jag har letat efter ett par tuffa boots med nitar, men inte hittat några som fallit mig i smaken.
Men så igår när jag var hos mamma och pappa så började jag rota i garderoben. Och hittade ett par gammla boots som jag knappt har använt. Gud vad glad jag blev. Fick lixom som ett glädjerus. Så jag tog med dem hem och pimpade till dem med nitar. Och vaallaaa. . . Så fick jag de perfekt bootsen med nitar.





                                                          Kommer matchas med blommiga klänningar.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Perfekt ju! Skit snyggt!

2010-05-24 @ 21:36:40
Postat av: JohannaJ

Snyggt! Vad har ni för planer i sommar? När har du sommarlov? Kram

2010-05-25 @ 20:51:51
Postat av: Anonym

snygga!

2010-05-26 @ 09:36:14    URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?