Bara vi tror på varann


Hej på er gotroll!
Jag ligger och myser framför teven med Ozzy, Johan jobbar, allt är som vanligt. Skolan börjar på månd, har lite ont i magen för det, eller mest har jag ont i magen för att vara borta hela veckorna från mina ♥ Meeeen.. Jag har bara 1,5 månad kvar! Sen är jag klaar!
Igår var jag på återbesök med Ozzy hos vetrinären, där det konstaterades att jag har en liten kämpe till hund som klarade sig ur det här. Stolt matte. Hoppas nu för allt i världen att det här hemska inte händer min lilla vovve igen, tyvärr är risken stor, men som sagt han är en kämpe och ingenting är säkert.
Såå.. Vad gör man en röd dag som denna?

Här har jag valt ut några favoritshorts från Topshop.com
Nu väntar jag på våren! Mocka, skinn och fransar är nåt vi kommer att se mycket av i vår.

                   
                                  
Kommentarer
Postat av: Linnea

Jäklit snygga!! Hoppas allt går bra med hunden!

2011-01-07 @ 10:47:50
Postat av: em

vad har hänt med hunden din?

2011-01-09 @ 20:15:29

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?