sol, bad och festande

Dykning... Var ingenting för mig.. Jag plaskade mest runt som om jag vore stelopererad....  sen tyckte jag det var jäkligt obehagligt att andas genom en sån där slang och tub... Men men... Nu har man gjort det iallafall...



Annars har vi mest solat och badat, festat, och dansat runt stångar ;)

   

Vi har träffat en jätte trevlig familj från Gävle här borta, de är hur sköna som helst! :) Det är så kul när man är utomlands, och träffar andra människor som man umgås med ett tag!




Jag måste bara ta med Henkes ass också ;D


Idag har det blåst en del, så vi har inte legat på stranden nånting, badade lite imorse, men annars så har vi mest gått runt och kikat och spelat lite pingis.... Nu ska jag göra mig iordning, ska strax ut och äta och dricka massa singha! :D

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Zäta

Fan taibrudarna ser ju att vilja äta upp dig issa.. Du får fasen va försiktig! Dock förstår jag att dom är sugen, ha ju sett förut hur folk blir till sig när du slingrar dig kring stången.. du kommer väl ihåg sthlm på kickis;P Haha! Vilka tider! Ta och kom hem nu.. dock tänker jag inte umgås med dig förrän du är vit igen!!!! Mohaha! Puss

2009-04-01 @ 14:18:29    URL: http://lindazetterberg.blogg.se/
Postat av: kungen

men smisk på arslet jänta! är det meningen att jag ska få läsa på facebook om din nya partnerbildning!? Fy för communities ;)

2009-04-03 @ 17:08:50
Postat av: Anonym

nice ass!!

2009-04-17 @ 15:03:41

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?