Promenad.


Moorning!
Har precis tagit en långpromenad med Ozzy. Eller ja. Långpromenad går ju att definiera. En långpromednad för Ozzy. En relativt kort promenad för mig. Ozzy tar ungefär fyra steg när jag tar ett. alltså om jag tar 100 steg så har han tagit  400 steg. Så om vi går en promenad på ca 1 km så tar han över 4000 steg. Det är en jävla massa steg! Lillstackarn. Jag förstår att han är trött nu. Dom där småbenen får kämpa dom. Men han trampar på. Det gör han!
Nu ska jag dricka kaffe.

Later.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är bra att du tar "rejäla" promenader med honom. Det är många som tror att så små hundar inte behöver nån motion, men de behöver massor! Tycker det är sorligt att vissa använder små chihuahuar som nån slags accesoar när det är en sån himla smart och trevlig hund att ha att göra med bara man lägger ner lite tid! Han är för söt din Ozzy! Hoppas han håller sig frisk! Sköt om er!

2009-12-12 @ 13:07:34

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?