Ny sambo.

Måndag igen och Midsommar är över för den här gången. Jag har haft en jätte trevlig helg.
Idag åkte Johan till Åre för att jobba och kommer hem i slutet på veckan, så jag har skaffat mig en ny sambo den här veckan :) Emelie! Den bästa. 



Jobb idag som vanligt. Sen tog jag en sväng på stan innan Emelie slutade, köpte några hyllor. Sen åkte vi hem till mig och drack kaffe och surrade massa skit. Nu har vi precis sett på Bröderna Lejonhjärta. Åh, den är fortfarande så bra, man blir nästan tårögd.



T-shirt: H&M
Jeansshorts: Vintage
Skor: Vintage
Halsband: Vintage

Kommentarer
Postat av: Sambon

Idag sög jag på mitt uppdrag men imorn tänker jag t.om överglänsa johan i "mission sambo"! återkommer med lysande resultat :)

2009-06-23 @ 01:26:04

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?