En härlig ledig dag!

Vaknade runt kl 11 idag, skönt att bara få ligga kvar i sängen och veta att man får ligga kvar hur länge man vill!
Käkade frukost sen åkte jag ner på Ego och tränade Bodypump med Eleni.
Ja, jag erkänner, jag är vek, jävligt vek! Det insåg jag idag, brukar inte köra Bodypump men det var sjukt jobbigt och jag lär ju känna av det imorn! Men jag kommer nog fortsätta med det, väldigt bra träning för armar och rygg!

             Har gjort slingor i håret idag, ljusa!


I kväll har vi varit ute och fiskat :) Det var bara jag som fick fisk, en stackars mört!
Det var nice, men något kallt!

Nu blire en film sen sängen.


Gonatt!



 

Kommentarer
Postat av: Mina

Vart håret bra?

2009-05-22 @ 22:36:42

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?