Måndag.


Godagens!
Jag och Ozzy har precis varit ute på en lång promenad. Riktigt skönt ute nu när det har blivit lite varmare. Städat bilen har jag också donat med idag, har skjutsat för mycket grisar som skräpar ner hej vilt. Men nu är den ren och fräsch! Tydligen är det nåt snille som har ätit popcorn i bilen. POPCORN! Ja ni kan ju tänka er själva..
Hur som haver så så klickade jag hem denna tischa från bubbleroom alldeles nyss. Hur snygg?
Nu vill jag bara att det ska bli sommar! Tänk denna med slitna jeansshorts, leopardpjäser, ray bans och en slarvigt uppsatt knut. Mjau!






  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så jävla snygg tshirt! :)

2010-01-12 @ 09:34:48
Postat av: Linda

Nice outfit :)

Hoppas de är fint! Jag kommer iaf hem på onsdag nästa vecka och är hemma till på söndag!:) Kan ju försöka träffas nått och umgås!:) Kram till Ozzy! Puss o Kram till dig gumman!

2010-01-12 @ 15:14:14    URL: http://lindazetterberg.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?