Sommar.


Sommar, sommar, sommar!
Nu vill jag ha sommar. Jag håller på att kika runt på massa kläder på internet, det där skulle vara fint till sommaren, den där skulle vara fin till bruna ben, de där skulle passa perfekt till stranden. Ungefär så går mina tankar. Mina tankar går mot sommaren. Innan nyår hade jag inte samma känsla. Jag lixom accepterade vintern. Men nu när det nya året sparkade igång så går jag här och bara väntar och längtar efter sommaren. Tänk att få springa runt i sandaler, tänk att få äta mjukglass i den blommiga, tänk att få bli brun, tänk att få sitta på en uteservering mitt i natta med en kall, tänk att få sådär fint solblekt hår. Hur underbart? Det är Januari nu.





Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, vem vill inte ha sommar nu =) Jag älskar det där kortet på dig! =) puss! (Nu har jag bara 5 tim kvar på mitt arbetspass) Snark! ;)

2010-01-13 @ 01:23:36

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?