Måndag


Men hallå!
Det är måndag igen och skoldag som vanligt. Vädret är lika tråkigt som förra veckan, regn och blåst. Jämtlandsommaren är för härlig!

Igår var jag och Johan på loppis, hittade massa fint! Vi ska ju flytta, tror inte jag har berättat det, men vi har köpt ett lägenhetshus, ett äldre, med kakelugnar, öppen spis och en härlig trädgård. Så nu sitter jag mest på inredningsbloggar och söker inspiration. Jag har tänkt blanda nytt och gammalt för att få den rätta känslan. Åh, det ska bli så himla kul! I höst är flytten planerad.



Kommentarer
Postat av: Johanna

vad kul med loppis :) Skulle ni komma ner nåt framöver? Kram

2010-06-14 @ 21:35:34
Postat av: Anonym

hoppas du får en bra tisdag!

2010-06-15 @ 07:52:55    URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Isabel

Sv; Ja, men jag tror det :) Vi får höras nåt närmare, men det blir vell i Juli nångång när jag är ledig. Kram

2010-06-15 @ 18:44:19
Postat av: stina

åh.. den där loppisen är bland dom bästa här i trakten.. spar lite åt mig tills dagen kommer då vi flyttar till hus.. och GRATTIS till huset! vad kul för er!

2010-06-17 @ 21:19:06    URL: http://slinkans.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?