Monday morning


Godmorgon solstrålar!
Den här veckan är jag ledig, drar igång och börjar jobba nästa måndag, känns lite nervöst, men så himla bra!
Så i veckan tänkte jag mest njuta av att vara hemma, gå på stan, träffa vänner och uträtta några ärenden.

Här kommer några bilder på mitt favoritrum i hemmet, även kallad punschverandan.
Det var först meningen att det bara skulle bli utrymme för garderober, men jag tyckte det var synd att inte göra nåt mer utav det här söta rummet. På väggen har jag hängt upp mina vackraste klänningar.
Nu ska jag sätta mig i den gammla stolen jag hittat på en loppis, dricka en kopp kaffe och fortsätta läsa i Vickys vintagebutik.







Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad sött :)

2011-03-29 @ 10:55:10

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?