Rock n roll all night and party every day


Alltså helgen...
Åkte ju som sagt ner till sthlm i lördagsmorse, anlände vid ett-tiden, slängde av väskan på hotellet, sen åkte vi iväg på båtmässan. Efter det tog jag och Amanda en sväng på stan medans Johan och Sebbe tyckte att hotellbaren var mer lockande. Lördagkväll bestod av en mysig trerättersmiddag i gamla stan, sen vart det drinkar och utgång till 03:30. Söndagen gick vi en sväng på stan igen, jag shoppade loss på b.la Topshop och Zara. Sen åkte vi hemöver, igårkväll var vi bjuden på middag, så vi åkte direkt dit, landade hemma i soffan 21:00 helt mörbultad! Men det har varit en fantastiskt rolig helg! Imorse tog jag tåget upp till Östersund som vanligt. Jag är helt slut! Blir en tidig kväll ikväll!




Köpte b.la de här mockashortsen på Topshop. Jag är kär.

Kommentarer
Postat av: thess

men fyfaan vilka snygga! vill haa!!

2011-03-07 @ 23:43:52    URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?